Четверик Ірина Олексіївна,

музичний керівник 

                       Освіта:  вища  педагогічна

                       Спеціальність: вчитель музики

                       Стаж роботи: 2 роки

      "Музика – це справжня загальна людська мова…"                                                                                                 Карл Вебер


Залучення до музичного мистецтва дошкільнят в садочку здійснюється за допомогою різноманітних форм організації музичної діяльності. Це насамперед найдоступніша і най поширеніша в  садочку – музика в повсякденному житті.

                     Музичні заняття є основною формою музичної діяльності дітей.  Найбільш поширені та постійно використовувані в роботі з дошкільниками є музичні розваги та музично – театралізовані свята, які дають можливість малятам по справжньому  зрозуміти світ музики, мистецтва емоцій та почуттів. Сучасний освітній процес побудований на співпраці вихователя та музичного керівника з урахуванням  вікових особливостей вихованців, інтересів кожного малюка, до його особистих музичних успіхів.

                     Педагогічним працівникам та батькам бажано підтримувати щонайменші прояви зацікавлення музикою у дитини в дошкільному віці.

                      Введення музики у повсякденне життя своїх вихованців потребує від педагогічних працівників творчої вигадки, ініціативи, застосування музичного супроводу  протягом різних режимних моментів.

                   Використання музики позитивно впливає на різні види діяльності з дітьми насамперед: народні ігри, розігрування дитячих пісеньок,  драматизація казок, мирилки , хороводи і т.ін.

                   Основним видом роботи з дітьми в закладі освіти  залишається традиційно музичне заняття. Цей вид діяльності повною мірою відповідає віковим особливостям дітей дошкільного віку, та дає змогу навчати  малят азів музичного мистецтва. Поєднання  запропонованих програмою таких видів діяльності на музичному занятті як слухання музики, співи, танці, гра на музичних інструментах, музично – дидактичні та рухливі ігри, хороводи дають можливість зацікавити малят, зосереджувати їх увагу на музичних діях, зберігати їх працездатність протягом заняття та формувати в них сталі вміння та навички з кожного виду музичної діяльності, іншими словами сприяти гармонійному розвитку дітей та їх музичних здібностей.

            Отже традиційне музичне заняття в дитсадку, є таким , яке відповідає всім вимогам сучасної педагогічної освіти, випробуване дошкільною  практикою і дає не аби який результат у розвитку музичних здібностей у малят дошкільного віку.


       Звертаємо увагу педагогічних працівників  на показники мистецької активності дошкільнят:

·                     -   Виявляє активність у музично – естетичній атмосфері розваги та свята в дитсадку;

·               - Вміє співпрацювати з однолітками та дорослими в процесі музичної діяльності;

·                Співвідносить індивідуальне музичне  виконання музичних творів з музичними виконаннями товаришів по групі;

·        - Радіє особистим і колективним музичним успіхам;

·         - Дістає задоволення від спілкування з музикою, засобами музики, від співпраці з іншими дітьми  на музичних заняттях;

Такі якості успішно формуються  в усіх видах музичної діяльності, в різних формах організації музичного виховання та особливо на музичних розвагах та святах.

       Музичні розваги є улюбленим видом діяльності дошкільнят. Молодших дітей розважають переважно дорослі та старші діти, залучаючи їх до нескладних музичних та творчих дій. Старші дошкільники вчаться  під музичний супровід веселитися разом з дорослими відкриваючи для себе щось нове та привабливе, отримувати задоволення від виступів своїх власних та одногрупників , вихователів та музичного керівника.